Opzegging
| ironmask, 04-11-2009 18:19 |
Er is geen speld tussen te krijgen maar ............ je kan natuurlijk ELKE speelronde max. 100 punten krijgen (de weekwinnaar heeft ongeveer gemiddeld 65 punten). Er zijn 3 ranglijsten, de speelronde, periode en totaal.
De speelronde zal ongeveer max. 65 punten zijn maar de winnaar van een periode (een reeks van 8 of 9 aaneengesloten speelronden) zal na deze 8 / 9 wedstrijden zo'n 400 tot 450 punten hebben en de totaal winnaar, dus aan het eind van het seizoen ongeveer 1300 punten.
Je zal dus ongeveer elke speelronde tussen de 25 en 65 punten verdienen en deze worden na elke speelronde weer opgeteld bij je huidige totaal.
Hopelijk dat het een beetje duidelijk is ..... ;-)
Met sportieve groeten,
Koning Voetbal
De speelronde zal ongeveer max. 65 punten zijn maar de winnaar van een periode (een reeks van 8 of 9 aaneengesloten speelronden) zal na deze 8 / 9 wedstrijden zo'n 400 tot 450 punten hebben en de totaal winnaar, dus aan het eind van het seizoen ongeveer 1300 punten.
Je zal dus ongeveer elke speelronde tussen de 25 en 65 punten verdienen en deze worden na elke speelronde weer opgeteld bij je huidige totaal.
Hopelijk dat het een beetje duidelijk is ..... ;-)
Met sportieve groeten,
Koning Voetbal
| Koning Voetbal, 04-11-2009 19:57 |
Voeg een reactie toe | | Topic overzicht

Uw pool gaat om 9 wedstrijden.Bij mijn weten is het maximum aantal punten per wedstrijd 10.Eventueel met een joker dus 20
Wel aan, als ik alle wedstrijden goed heb kom ik dus op maximaal
100 punten ( 8x10 + 20 ) Als dan zie, dat er mensen zijn die ver over de 100 heengaan doe ik dus iets fout; of is mijn redenatie
fout.Als U komend jaar opnieuw start zal ik dan zien wat ik nu fout heb gedaan.